533 403 405
Sklep internetowy:605 515 185, 34 307 04 56
Sklep stacjonarny:531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Kategorie
Nowy Foil wygrywa każdy wyścig!

109356.jpg

Wersja z hamulcem tarczowym ma taką samą sprawdzoną lekką i aerodynamiczną ramę jak wersja z hamulcami szczękowymi i znajduje się wciąż wśród najlżejszych rowerów aerodynamicznych na rynku. W celu zminimalizowania oporu powietrza oraz podkreślenia jego wyjątkowości, model ten otrzymał całkowicie nowy kokpit (widelec,główkę ramy i kierownicę), który umożliwia całkowicie wewnętrzne prowadzenie kabli zarówno dla mechanicznej jak i elektronicznej zmiany biegów.

Aerodynamiczna konstrukcja
Rdzeniem konstrukcji Foil jest jego opatentowana budowa –technologia F01. Technikę F01 zastosowano w rowerach, które osiągnęły liczne zwycięstwa etapowe w Wielkich Tourach, jaki w kilku klasykach; Paris-Roubaix oraz wielu innych. Nowa konstrukcja widelca oraz zintegrowane prowadzenie kabli umożliwiło nam dalsze zminimalizowanie oporu powietrza.

Integracja

Nowy Addict RC jest pierwszym rowerem z całkowicie zintegrowanym systemem prowadzenia przewodów do mechanicznej i elektronicznej zmiany biegów. Zostało to osiągnięte przez naszych inżynierów bez kompromisu w zakresie hamowania, osiągów układu kierowniczego oraz sztywności główki ramy. Dodatkową zaletą jest zaskakująco łatwa wymiana przewodów i serwisowanie roweru.

Nowy widelec

Widelec został całkowicie przekonstruowany aby umożliwić pełną integrację przeprowadzenia kabli oraz w celu gwarancji idealnego przepływu powietrza, minimalizując jeszcze lepiej opór. Nowy widelec posiada prześwit dla opony, który pomieści oponę aż do 30C .

Przeniesienie mocy

Suport PF86 umożliwia szerokie połączenie dolnej rury i stożkowej rury podsiodłowej z suportem. Opatentowany przez SCOTT proces produkcji włókna węglowego i jego wyjątkowy układ, umożliwiają niezwykle sztywny suport.

Konstrukcja stref komfortu

Nowy Foil ma obniżone tylne widełki, co w połączeniu ze zmodyfikowaną i zauważalnie cieńszą rurą podsiodłową co przekłada się na większy komfort jazdy nawet na wyboistych drogach. Zwycięstwo Mat Hayman w Paris Roubaix w 2016 potwierdza tą koncepcję. Skoncentrowanie na polepszeniu komfortu modelu Foil poskutkowało pokaźnym wzrostem podatności pionowej.

Hak przerzutki

Rama jest dostarczana z 2 wersjami haka przerzutki, jedną dla tradycyjnych przerzutek, a drugą dla przerzutek z mocowaniem bezpośrednim. Bezpośrednie mocowanie to standard firmy Shimano, obecnie dostępny dla zestawów Dura Ace i Ultegra. Wieszak do bezpośredniego montażu zapewnia więcej miejsca na zdjęcie koła, co sprawia, że ​​zmiana koła jest łatwiejsza i szybsza.

Główka ramy

Główka ramy nowego modelu Foil ma na całej swej długości profil z doskonałymi właściwościami aerodynamicznymi, szczególnie przy małych kątach nachylenia. Kształt krawędzi natarcia został zoptymalizowany poprzez dodatkowe warstwy karbonu w celu uzyskania najwyższej możliwej aerodynamiki. Profil aero zapewnia perfekcyjne przejście między ramą a widelcem dla maksymalnej wydajności aerodynamicznej.

Sztyca
Folia posiada doskonale zintegrowany zacisk sztycy i zgrabne przejście między rurą podsiodłową a sztycą, aby zmaksymalizować wydajność aerodynamiczną przy jednoczesnym zachowaniu użyteczności. Opatentowana sztyca podąża za aerodynamicznymi kształtami rur ramy i ma cofnięcie o 5 mm lub 20 mm.

SYNCROS CRESTON iC SL

Czysty i niezakłócony wygląd naszego nowego zintegrowanego kokpitu Syncros pozwala na prowadzenie wszystkich przewodów całkowicie wewnętrznie, poprzez kierownicę i stery bezpośrednio do ramy. Współpracujemy z międzynarodowym, renomowanym partnerem Gebiomized co zaowocowało idealnie ergonomicznym kształtem kierownicy. Kształt V umożliwił również zmniejszenie wagi i zoptymalizowanie sztywności, równocześnie polepszył prowadzenie przewodów czyniąc życie mechaników łatwiejszym. Osiągnęliśmy większą aerodynamikę dzięki nowemu mocowaniu komputera.

Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
Santander Polska S.A
35 1090 1795 0000 0001 5721 9406