533 403 405
Sklep internetowy:605 515 185, 34 307 04 56
Sklep stacjonarny:531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Koło tylne WTB Proterra Tough i30x29'' 148x12 32 6 śrub SRAM
Cena: 1 706,00 PLN 1 620,70 PLN PLN
Najniższa cena z 30 dni: 1 718,55 PLN
Kod produktu: 80283
Transport gratis carrier
Czas realizacji: 3-5 dni
Sprawdź system ratalny
Promocja

Koło tylne WTB Proterra Tough i30x29'' 148x12 32 6 śrub SRAM

Koła Proterra Tough i30 trzymają szlak w ryzach, podczas gdy wszystko inne rozmywa się na obrzeżach. Wzmocnione przez nasze sprawdzone technologie Dual I-Beam, felgi Proterra Tough mają wewnętrzną szerokość 30 mm, aby zapewnić większą objętość opony, jednocześnie zwiększając wsparcie ścian bocznych przy niższym ciśnieniu. Wysokiej jakości uszczelnione łożyska EZO zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać sezony agresywnej jazdy, a responsywna piasta z 6 zapadkami zapewnia zgrabne 5 stopni zazębienia, którego wymagasz podczas pokonywania zakrętów. Wybierz Proterra Tough, gdy potrzebujesz koła, które Cię nie zawiodą.

Felgi zasługiwały na połączenie z wysokiej jakości piastami, które dodatkowo poprawiają osiągi lekkiego, niezawodnego zestawu kół. Piasty Frequency mają konstrukcję z 6 zapadkami o niskim oporze, które naprzemiennie stykają się między dwoma zestawami grup po 3 zapadki, aby zapewnić responsywne 5-stopniowe zazębianie piasty.

Wytrzymały nylonowy pasek, który znajduje się pomiędzy obręczą a taśmą do opon bezdętkowych, aby zapobiec wciskaniu się taśmy bezdętkowej w otwory na szprychy i zapewnia gładkie połączenie opony z obręczą. Gładka powierzchnia ułatwia montaż opony, zapobiegając ucieczce powietrza wokół stopki przy każdym wcięciu podczas pompowania. Solid Strip chroni również hermetyczny system przed przebiciem w przypadku złamania szprychy.

Potrzebujesz pewności, że Twoje koła gravelowe zapewnią lekkość, ale nadal wytrzymają całe sezony jazdy? Koła Proterra Light i23 i i25 zapewniają długoterminową niezawodność dzięki zaplotowi na trzy krzyże.

Rowerzyści enduro na całym świecie przyjęli 30 mm jako podstawowy rozmiar obręczy dla opon o najczęstszych szerokościach 2,4-2,5". Większość opon trailowych i enduro jest teraz zaprojektowana do montażu na obręczach 30 mm, co zoptymalizuje objętość powietrza, wsparcie ścian bocznych i profil opon. Ponieważ XC staje się bardziej agresywne, a firmy oferują szersze opony XC, te lekkie 30-milimetrowe obręcze są również doskonałym wyborem dla rowerzystów XC, dla których pewność jest ważniejsza niż ścinanie gramów.

Koła Proterra są ręcznie budowane w naszym zakładzie produkującym koła. Nasz zespół czarodziejów kół łączy, napina i okleja każdą Proterrę z taką samą dbałością o szczegóły, z jaką zapewniają własne koła. To praktyczne podejście pozwala nam śmiało stać za naszymi kołami jako najbardziej niezawodni na rynku.

KOMPATYBILNOŚĆ BEZDĘTKOWA TCS to nasz znormalizowany system obręczy/opony do opon bezdętkowych, zaprojektowany w celu spełnienia międzynarodowych standardów ETRTO i zapewnienia niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Komponenty TCS zmniejszają wagę, zwiększają przyczepność, praktycznie eliminują przebicia i ugruntowały swoją pozycję jako najbardziej niezawodny dostępny system bezdętkowy. Nasz system TCS obejmuje opony, felgi, taśmy, uszczelniacze i zawory, aby zapewnić kompleksowy pakiet niezrównanej wydajności i niezawodności bezdętkowej. Każda felga Proterra korzysta z naszego systemu TCS (Tubeless Compatible System) i jest dostarczana z zainstalowanym Solid Strip, taśmą do opon bezdętkowych TCS i zaworami z czarnego stopu. Oznacza to, że wszystkie koła Proterra są gotowe na opony bezdętkowe i uszczelniacz zaraz po wyjęciu z pudełka.

Specyfikacja:

  • Liczba otworów: 32
  • Materiał: Aluminium 6069
  • Rozmiar: 30x29"
  • Waga: 1129g
  • Piasta: 148x12 mm
  • Bębenek: SRAM XDR
  • Tarcza: 6 śrub
  • Maksymalne napięcie szprych: 110-120 KgF
  • Maksymalna waga: 120kg
  • Przeznaczenie: Trial/Enduro
Uwaga: podana cena to cena za jedną sztukę.

93834.png"Firma WTB została założona w hrabstwie Marin w Kalifornii w 1982 roku, napędzana potrzebą stworzenia trwałego i niezawodnego sprzętu do jazdy na rowerze górskim. W tamtych czasach kolarstwo górskie było nowym i rozwijającym się sportem. Oryginalna załoga WTB była urzeczona doświadczeniem jazdy na rowerach na brudnych szlakach i zaczęli tworzyć bardziej wytrzymałe i funkcjonalne komponenty do własnych rowerów. Wkrótce lokalni producenci ram postanowili wyposażyć swoje rowery w wysokiej klasy komponenty WTB."



Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

120839.png


Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
PKO
95 1020 1664 0000 3702 0670 7311